Które gry zespołowe są zabójcze dla nadwagi?

gry zespołowe - koszykówkaAby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej trzeba zdecydowanie postawić na sport i to taki, który wyciągnie z ciebie siódme poty. W związku z tym daruj sobie gry komputerowe – nawet jeśli to twoja ulubiona strzelanka i zabijasz w niej jak zawodowiec. Zdecydowanie nie pomoże ci to w osiągnięciu sukcesu. Lepiej zabij, ale lenia którego wyhodowałeś na kanapie. Zbierz znajomych i przypomnijcie sobie jak fajnie było za czasów szkolnych kiedy to gry zespołowe były na porządku dziennym. Siatkówka, koszykówka, piłka ręczna albo ukochana przez wszystkich chłopaków piłka nożna. Wszystkie te gry wymagają od ciebie zaangażowania i po kilku akcjach zobaczysz jak stróżka potu spływa po twojej skroni. Świetnie! Właśnie o to chodziło, abyś pozbył się w końcu zalegającej oponki na brzuchu.

Aeroby zabiją każdą nadwagę

Częstotliwość i czas włączenia treningów kardio odgrywa ważną rolę i wspomaga cel jaki chcemy osiągnąć. Nawet, jeśli chcemy zwiększyć masę mięśniową, nie jest konieczne całkowicie pominąć treningi aerobowe, gdyż pomaga zachować dobry stan układu krążenia i serca. I odwrotnie, gdy chcemy  spalić tłuszcz, nie bierzemy niepotrzebnie długo aerobowych ćwiczeń, gdy istnieje ryzyko poważnych degradacji aktywnych mięśni masa. Więc musimy znaleźć kompromis budowanie masy mięśniowej lub przynajmniej utrzymać obecną. Dla większości ćwiczących będą wystarczające do klasyfikowania jednostek booster 3-4 tygodniu i dodać 3-4 dodatkowe zajęcia sportowe z włączeniem przedział cardio szkolenia 2-3 na tydzień. Jest również wskazane, aby pozostawić co najmniej jednego do dwóch dni bez treningu, tak, aby ciało mogło się regenerować i zregenerować siły na inne treningi. W tym zakresie to nie można zapomnieć o periodyzacji szkolenia, gdy okres z wyższej i niższej ilości czasu spędził na sport i również używane intensywność i waga sprzętu używanego. Aeroby świetnie wpływają na poprawę metabolizmu.

Do spalania tłuszczu najlepiej HIIT

gry zespołowe zabijają nadwagęWedług naukowców sportowców trening interwałowy o wysokiej intensywności (HIIT) pracy może spalić maksymalnie sześć razy więcej tłuszczu niż tych, którzy wykonywali cardio w jednostajnym tempie. Kolejną wielką zaletą metody HIIT był krótszy czas treningu, 20 minut, w porównaniu do 40 minut normalnych. Zaletą rano Kardia jest również podział szkoleń na dwie fazy i mogą być bardziej koncentruje się na każdej części szkolenia lepiej. Dzięki tej metodzie możesz uzyskać zwiększony metabolizm po każdym etapie, który ponownie pomaga zrzucić nadmiar tłuszczu. Więc decydując się na cardio rano, nie rób tego całkowicie na czczo.

Nie tylko siłownia i podnoszenie ciężarów da ci piękną sylwetkę, o której zawsze marzyłeś. Codzienne obowiązki często zabijają w nas to mało dziecko. Jednak warto czasami wrócić na boisko i wraz z przyjaciółmi pograć w jedną z ulubionych gier zespołowych z czasów szkolnych. Dzięki temu zacieśnisz więzy przyjaźni jeszcze mocniej niż do tej pory oraz sprawisz, że twoja kondycja wyskoczy do góry.